Wednesday, September 28, 2016

Nuwe Instellings Forex Video Series

Nuwe Instellings + Forex Video Series Forex Video Series Ek is 'n paar dae laat as ek het hard gewerk aan om saam 'n video-reeks, wat is vrygestel om al my wonderlike intekenare aan die einde van Mei. Die video reeks aangebied om die volgende help: Hoe om jouself te rig met 'n Forex makelaars. Hoe om 'n basiese Forex robot. Hoe om meer uit enige Forex robot wat jy tans besit of plan op te koop kry. Hoe om minder tyd te spandeer op die rekenaar. Hoe om te kies uit wat Forex robot is reg vir jou. Nuwe Free Forex Robot-instellings Daar is baie van die gebruikers is reeds om sukses met die gratis forex robot wat ek voorsien in Les 1 van die video reeks en ek is baie bly om te rapporteer dat! In Les 2 leer ek handelaars hoe om te optimaliseer en kry soliede wen instellings. Die instellings ek verkies wissel met elke robot, maar as 'n algemene reël ek graag 'n EA optimaliseer gebaseer op die afgelope vier weke van die saak. Vandag sal ek jou te voorsien met die nuutste instellings ek sal loop vir 'n paar weke en ek sal my suksesse en mislukkings te dokumenteer. Ek sou graag vir jou om my aan te sluit. Klik om te vergroot (instellings op die regte) Wat is hier opmerklik? Wel, ons kan natuurlik sien dat Handel uur 14 is 'n groot wenner vir ons en daar is baie min teken af. Lyk asof ons 'n paar wenners hier so gryp een en die gang te kom. Wat ek graag regtig hieroor straddle bot is sy vermoë om aangepas. Ek hou van dat dit dikwels nie die geval handel en wat jy kan dit maklik te monitor aangesien dit slegs sal kyk vir ambagte een uur van die dag. Algehele, dit is net 'n groot vir die optel van 'n paar pitte hier en daar. As jy ingeskryf is by my nuusbrief havent en jy wil 'n sneak peek, sal ek jou wys les twee wat gebruikers leer hoe om 'n Forex robot te optimaliseer. Dit is 'n baie nuttige les en baie sê dat dit die beste in die reeks. Dit is presies hoe ek die Forex instellings wat ek jou net voorsien hierbo. Watch hier die video: Wil die gratis forex robot Ive bespreek in hierdie post? Maak seker dat jy te teken op die poslys op die regterkant of klik op die plus knoppie op die links onder in die skerm. Dit het PatrickFX vir Forex robot Nasie, ek wens julle almal 'n hele klomp van die pitte en ek hoop dat hierdie instellings te bewys vrugbaar vir ons almal wees.


No comments:

Post a Comment