Sunday, October 2, 2016

Gratis Aflaai Aanwyser Ichi Monitor

Gratis Aflaai aanwyser Ichi Monitor Ek het in forex mark vir meer as twee jaar en geleer baie soorte beurs: harmoniese , Wolfe , Elliott , ens Via hierdie jaar , ek gebruik 'n baie soort van aanwysers , maar ek kon my handel uitkoms nie verbeter . Maar op die oomblik, ek begin om aanwyser Ichi Monitor gebruik . Hierdie stelsel is goed vir byna elke groot pare , soos : EU , GU , UF , UCAD en NZDUSD . Ek is die handel met hierdie stelsel vir 'n paar maande en het reeds 'n paar goeie resultate as voorheen . Ek sou graag wou stel voor dat jy om handel te dryf net met 4 uur grafiek om te verwyder die geraas van die mark . In my handel stelsel , ek hou die tendens deur die wolk op die volgende maniere : Aflaai - aanwyser - ichimonitor


No comments:

Post a Comment