Saturday, October 8, 2016

Les 3 - Die Keuse En Back Testing Sagteware Installering

Les 3 - Die keuse en back testing sagteware installering Hopelik sal jy in staat was om deur middel van die kort handleiding oor ondersteuning en weerstand van die laaste les te kry. Indien nie, maak seker dat jy 'n paar minute neem om terug te gaan en check dit uit voor jy voortgaan. Die keuse van 'n back testing platform Nou dat ons 'n handel stelsel te toets, moet ons net 'n paar sagteware te toets met kry. Daar is 'n paar goeie opsies wat daar is, laat ons gaan deur 'n paar van hulle. Deur dit te doen my navorsing, hier is 'n paar van die mense wat ek oor gekom het (of iets soortgelyks). Daar was sekere dinge wat my afgeskakel oor hulle en ek sal dit hier aan te spreek. Dit is een van die grootste en mees gerespekteerde sagteware pakkette. Die back testing funksie van die sagteware is waarskynlik baie goed. My enigste gryp daaroor is dat ek sou wat gekoppel is aan 'n makelaar (TradeStation) en ek kon net die sagteware te gebruik as ek 'n rekening met hulle. Daarbenewens wil ek nodig het om 'n minimum balans met hulle te handhaaf en die aanvanklike deposito is $ 5000. Dit kan nie veel vir sommige mense, maar vir iemand begin, kan dit 'n baie wees. Ek was nie gereed om dit 'n groot stap neem net 'n paar back testing doen. Hier is 'n program wat lyk asof dit OK kan wees, maar kyk na die fooie. $ 99 per maand vir die basiese pakket. Dit maak nie eens toelaat dat jy jou eie handel programme te skep. Vir daardie funksie het jy na 'n ander $ 100 per maand te betaal. Eina, dit is redelik steil. Weereens, miskien kan jy bekostig nie, maar ek wil regtig nie betaal 'n maandelikse fooi vir die res van my lewe? Nee dankie. Daar is 'n gratis opsie, maar weer, wat sou my te koppel aan een makelaar. Dit was net nie 'n opsie vir my. Ek het eintlik probeer om hierdie een uit, want daar was 'n gratis aflaai. Ek gebruik dit vir sowat 30 minute en besluit dat dit was nie wat ek was op soek na. Die probleem wat ek gehad het met dit was dit kon net toets gebaseer op 'n baie beperkte parameters. Dit was meer vir die ontwikkeling van heeltemal outomatiese handel stelsels. Die werklike lewe handel is nie so styf. Daar is baie skakerings van grys wat nie in klip. Daar kan tye wees wanneer jy wil om te bly uit die handel op grond van 'n soort van kriteria, maar hierdie sagteware nie toelaat om veel buigsaamheid. Daarna het ek dit Na heelwat grawe, het ek ontdek 'n program genaamd Forex Tester. Dit was deel van die Rob Booker opleidingsprogram en dit was presies wat ek was op soek na. Ek het al met behulp dit vir die afgelope 2 jaar nou en Rob leer al sy studente om dit op groot skaal gebruik. Ek was 'n bietjie skepties by die eerste, maar sodra ek begin om dit te gebruik, ek hou van dit regtig. Hier is die belangrikste dinge wat ek graag oor dit: Maklik om te gebruik. Dit is soortgelyk aan die gebruik van Meta Trader, sodat jy nie hoef te re-leer alles wat jy reeds weet. Dit is baie bekostigbaar en daar is slegs 'n eenmalige heffing van $ 150 (ten tyde van hierdie skrywe) Die historiese data vir die grootste deel van die munt pare is gratis beskikbaar en die data is skoon. Die data word ook elke maand opgedateer met die vorige maand sluit. Dit is akkuraat en gee 'n goeie gevoel vir hoe 'n stelsel werk (of nie werk nie) As die aanwysers wat jy op soek is na toets nie ingesluit met Forex Tester, kan jy 'n programmeerder om dit te skep vir jou of program dit self te kry. Ek het 'n programmeerder ontwerp 'n outomatiese stelsel vir my en dit het regtig versnel die tyd wat dit neem om sekere reël-gebaseerde stelsels te toets. Jy kan verskeie tydraamwerke en munt pare kyk terselfdertyd. Die program laat jou toe om vorentoe (en agtertoe) stap vir stap deur die individuele bars, simuleer werklike marktoestande. Real-time statistieke word saam met 'n uitvoerbare lys transaksie sodat jy jou toets kan analiseer in Excel Na my mening is dit die mees koste-effektiewe hulpmiddel om backtest met, veral wanneer jy die eerste keer begin het. Ek wou hê om myself in 'n gat van die begin af te sit deur die betaling van 'n hoë maandelikse ledegeld of hoë prys sagteware en data en dit was 'n goeie manier om goedkoop te toets. Nog 'n wenk oor die keuse sagteware Ongeag van wat jy uiteindelik besluit om te gebruik, maak seker dat die aanwysers wat jy nodig het om te toets met wat beskikbaar is in jou back testing platform, of hulle kan bygevoeg word. Dit is 'n eenvoudige ding om te vergeet, maar kan lei tot 'n baie frustrasie later op. As 'n handel stelsel nie 'n aanduiding dat geredelik beskikbaar is nie gebruik, dan kan jy dalk oorweeg om te begin met 'n stelsel wat algemeen aanwysers gebruik. Sommige handelaars is in die skep van hul eie aanwysers en gee hulle fancy name wanneer eenvoudiges gaan doen. Wat as ek 'n Mac? Forex Tester werk slegs met Windows, maar as selfs jy 'n Mac, kan jy nog steeds die sagteware te gebruik. Jy hoef net te VMWare Fusion installeer. Dit sal jou toelaat om Windows op jou Mac installeer om jou back testing doen. Die Windows programme sal eintlik hardloop soos enige ander program op jou Mac. Dit mag dalk klink ingewikkeld, maar dit is regtig nie. Klik hier om my blog post oor lees hoekom ek dink 'n Mac is die uiteindelike handel rekenaar. Ek het persoonlik gebruik VMWare op 'n Mac en dit is amazing. Ek persoonlik glo dat Windows eintlik beter op 'n Mac as op 'n rekenaar loop. Met Windows beskikbaar op jou Mac sal ook toelaat dat jy ander nuttige forex programme soos Meta Trader of eiendom makelaar handel platforms loop. Hoe om te begin met Forex Tester Ek gaan jou 'n vinnige handleiding gee oor die gebruik van Forex Tester sodat ons 'n paar back testing saam kan doen. Ons is net gaan gebruik om hul gratis demo en jy in staat is om 'n idee van hoe back testing werk te kry. Ongeag van watter back testing sagteware beland jy met behulp van, sal dit vir jou 'n goeie begin te gee en te demonstreer 'n paar van die eienskappe wat jy moet kyk vir. Hierdie handleiding is gedoen in Windows XP, maar dit sal dieselfde vir Vista en Windows 7 wees. Die eerste ding wat jy wil doen is kliek hier om te gaan na die Forex Tester webwerf. Laai die program deur te kliek op die aflaai knoppie op die tuisblad. Dit is 'n gratis toets en sal jou volledige toetsing te beperk tot slegs een maand van historiese data. As jy op die aflaai knoppie, sal jy na die aflaai bladsy. Klik op die aflaai knoppie om die gratis proef weergawe af te laai. Jy sal gevra word om die zip-lêer af te laai. Klik op Argief Hou dit stoor op jou rekenaar. Die lêer sal afgelaai in zip-formaat. Gaan jou gids afgelaai of as jy die lêer nie kan kry nie 'n soektog vir die lêer. Gaan na die Start-knoppie - & gt; Soek - & gt; setup. zip. Dubbelklik op die lêer lêer om dit unzip. Jy sal gewys word 'n voorskou venster, kliek op Uittreksel alle lêers. Windows sal dan neem jou deur die towenaar onttrekking. Die eerste skerm sal lyk. Klik op Volgende om voort te gaan. Die volgende skerm sal jy vra waar jy die lêer te stoor. As dit plek is OK, kliek Volgende. As dit is nie waar jy wil hê dat die lêer te sit, kan jy klik op Blaai om die uittreksel lêer in 'n spesifieke plek te sit. Wanneer jy twyfel, ek wil dit op die lessenaar sit (soos aangedui) sodat dit maklik is om uit te vind. Klik op OK. dan Volgende op die volgende venster. Windows sal die lêer te onttrek en laat weet wanneer dit klaar is. Klik op die knoppie Voltooi. As jy 'n lessenaar kortpad wil, die boks op die skerm. Andersins, kliek Volgende om voort te gaan. Die volgende skerm sal jou stellings saam te vat. Klik installeer om die installasie proses te begin. Die program sal installeer. Na afloop van die program het geïnstalleer, sal jy 'n bevestiging skerm vertoon. Kliek op Voltooi om die einde van die installasie en die bekendstelling van die program. Jy sal sien die volgende splatskerm pop-up. Dit kan 'n rukkie neem vir die program te laai, afhangende van hoe vinnig jou rekenaar is. Die program sal dan begin en sal lyk soos die kiekie hieronder. Op hierdie punt, is die program korrek geïnstalleer en wat jy gereed om te gaan! Daar is net nog 'n stap voor jy toets kan begin. Aan historiese data te toets met Daar is net een ding wat ons moet doen in hierdie les. Ons moet die data te toets met af te laai. Gelukkig, Forex Tester bied die historiese data vir gratis. Dit is baie skoon (akkurate) en hulle werk dit elke maand so dit is up-to-date. Klik hier om terug te gaan die Forex Tester webwerf gaan na die historiese data te kry. Klik op die skakel databronne. Vir ons eerste ronde van toetsing, gaan ons EURUSD die goeie ol 'gebruik klik so aan wat verwys na die zip-lêer af te laai. Sodra hierdie lêer klaar afgelaai, volg die instruksies in die vorige afdeling om die data lêer unzip en sit dit in 'n veilige plek vir nou. Gereed om backtest? Sjoe, ek dink dit is genoeg vir vandag, maar ons het 'n baie gedoen. Ons sagteware is ingestel en gereed om te gaan en ons het die data afgelaai. In die volgende les, sal ons werklik begin back testing die ondersteuning en weerstand styl wat ons lees oor. Ek sal video's van lewende back testing het en ek sal my resultate van 'n paar toets wat ek in die verlede gedoen het deel. Neem 'n welverdiende ruskans en kry 'n koeldrank. Sien jou môre! As jy nog nie ingeskryf is by hierdie kursus:


No comments:

Post a Comment