Thursday, October 6, 2016

Meta Trader 4 Is 'N Ideale Android Artikels Vir Die Forex Platform

Meta Trader 4 is 'n ideale Android artikels vir die forex platform AndroidTapp Android App Review: Voor-nadele: Jy kan toegang tot en deel te neem aan die Meta Trader Forex valuta handel ruil op jou Android-toestel! As jy dit nie reeds 'n rekening, maar wil toets ry die jeug, is dit baie maklik om 'n demo rekening met volle funksies om rond te navigeer! Geen aanwysers of meer ingewikkeld gereedskap, net kaarte en basiese inligting. Meta Trader 4 is 'n app wat aansluit by hul valuta stelsel, sodat jy toegang tot jou portefeulje, koop en verkoop geldeenhede terwyl hy op die pad. Wanneer jy die eerste keer die jeug te laai, jy het die opsie om aan te meld by 'n bestaande rekening of die skep van 'n demo rekening, wat jou toelaat om die opsies te ondersoek en besluit of dit is die inligting vir jou. Ive gebruik demo rekeninge in die verlede vir programme soos hierdie, en ek moet sê, as jy op soek na 'n toetsrit, dit is 'n groot een. Nou, op die jeug self. Ek sal nie voorgee om veel oor die Forex markte, of oor die handel in geldeenhede weet nie, maar ek kan sê dat die jeug baie goed gedink-out. Ek het geen probleme opgevolg rondom dit, of uitzoeken, in 'n algemene manier, wat elk van die afdelings was vir. Ek het selfs daarin geslaag om 'n paar geldeenhede handel te dryf myself, met behulp van die demo rekening speel geld. (Vir die rekord, begin ek dadelik om geld te verloor. Ek dink dit is 'n teken nie vir my hand te probeer aan hierdie met die regte geld.) Een ding wat ek het al vind, toe ek begin lees op die jeug, is dat die oorgrote meerderheid van die gebruikers het 'n paar eienskappe ontbreek, naamlik verskillende aanwysers, die gebrek aan enige vorm van nuus afdeling en die onvermoë om lyne te trek, net siening sekere basiese kaarte. Dit dra by tot die jeug self om meer vir bestaande gebruikers wat op soek is na 'n manier om vinnig ambagte te maak op die pad, eerder as 'n stand-alone bedoel om gebruik te word vir die volle rekening te bestuur. nut: Vir gebruikers van die Meta Trader 4 platform, dit is 'n baie nuttige inligting. Dit mag dalk nie voorsien al die gereedskap wat jy wil, maar dit gee jou toegang tot jou rekening op die pad, en voorsiening te maak vir die koop en verkoop, sodat jy voordeel van geleenthede selfs weg van jou rekenaar kan neem. Ek het gevind dat die jeug, selfs as 'n nie-finansiële persoon, baie skoon en maklik om te navigeer en dis 'n baie gesê. Die koppelvlak is skoon en gebruikers-vriendelike, en koop en verkoop was baie eenvoudig. Dit sal wissel deur die gebruiker nie, maar 'n krag handelaar kan wees op hierdie inligting meer as een keer per dag, terwyl uit en oor. Dit is 'n goeie manier om in te gaan op jou portefeulje en maak klein veranderinge, in plaas daarvan om te wag totdat jy sit om die opsies te ondersoek. Interface: Soos ek hierbo genoem, die koppelvlak is baie skoon en goed-deurdagte maak dit maklik om te gebruik en te navigeer. Vir so iets, wil hê jy moet in staat wees om jou inligting te kry, handel 'n paar geldeenhede, dan beweeg op, sodat die koppelvlak eenvoud werk goed hier. AndroidTapp Rating (4.0 uit 5) Indien jy dit aflaai Meta Trader 4. As jy 'n Meta Trader 4 gebruikers reeds, hierdie is 'n app moet jy geïnstalleer het. As jy nie 'n gebruiker nie, maar jy dink oor probeer om jou hand in die Forex mark, dit is een om te sien, op 'n demo rekening, sodat jy regtig 'n gevoel vir die mark kan kry, en die jeug.


No comments:

Post a Comment